вторник, 28 юни 2011 г.

Рекламиране в интернет. Как да рекламираме успешно?

Почти всеки един от нас в днешно време чете онлайн вестници и новини. Повече и повече хора предпочитат социалните мрежи за комуникация, ето защо бизнесът трябва да е в течение с интерактивната реклама. Но какво да направим за да бъде нашата реклама успешна ?


Първо се постарайте сайтът ви да се класира добре в онлайн търсачките. Учените са доказали че едно 70 - 90 на сто от потребителите търсят в мрежата преди да закупят някакъв продукт. Ако вашият сайт не се класира на първа страница в търсачките,  трябва да направите някои сериозни промени относно оптимизацията  на сайта си.

Също така електронната поща е най – честата интернет дейност и най – използваната форма на дигиталната реклама. Над 80 на сто от търговците използват това, за да се свържат директно с клиентите си, много от които сега могат да проверят електронната си поща през мобилният си телефон.
Само защото се появявате в търсачките, управлявате рекламни банери, блогове и да се "харесате" от много фенове във Facebook, не означава, че сте победителя в играта. Защото конкуренцията е безмислостно жестока. Експериментирайте, бъдете гъвкави в интернет рекламите. Не залагайте само на един подход, вижте кое действа на потребителя и кое не. Само така ще нацелите точният подход за вас и вашата бизнес дейност.
Използвайте сайтове като Quantcast.com и Alexa.com за проследяване на трафика (ние ви препоръчваме да ползвате брояча на Гоогле Google Analytics), степента на отпадане и брой преглеждани страници. Вижте какво работи и наблегнете на него с цел по – високи продажби.
Опознайте клиентите си. Знаейки, възрастта, мястото на живеене, доходите и други демографски данни вече не е достатъчно. Како е тяхното поведение спрямо пазаруването и начинът им на живот? Какво наистина ги мотивира да купуват вашите продукти? Дали са семейни хора или не? Обичат ли постоянството или адреналина? Съберете всички необходими данни преди да изготвите рекламата. Проучете мнението на потребителите чрез различни интернет анкети за вас и вашите продукти – познават ли ви, харесват ли ви, какво не харесват, какво да промените и т. н. Познаването на видовете търсения, сайтове и дейности на вашата аудиенция е ключът към това да ги заинтригувате по – ефективно онлайн.
Не е нужно да се хвалите, за да направите сензация около себе си. По отношение на разходите в сравнение с приходите, онлайн рекламата струва по – малко. Онлайн реклама дава страхотни резултати ако е направена качествено, сложена където трябва и изпълнена с максимален брой показвания в точното време. Изследване на Милуърд Браун показа, че една експозиция към уеб банер генерира по – голяма информираност, отколкото една експозиция към печатни и телевизионни реклами, и повишава осведомеността за марката с до 200%.Не поставяйте всичките си яйца в една кошница. Разбира се интернет е най – ефективна форма на реклама в историята на човечеството. Това не значи, че трябва да се откажете и от останалите форми. Не забравяйте, че колкото повече, толкова повече, както е казал анимационният герой Мечо Пух.
Лошите новини се разпространяват бързо. Едно оплакване от клиент, един Facebook гаф или невярна електронна поща са достатъчни да се провали вашата интернет реклама и цялата ви бизнес репутация, а тя се гради много трудно на ново, почти невъзможно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Директория - Хороскопите.ком